NB! Denne nettsiden er under konstruksjon

Ny kommersiell leder i Remiks

mann med remiksjakke og vernehjelm
Vi har ansatt Christopher Hudson (43) som ny kommersiell leder.

Vi har ansatt Christopher Hudson (43) som ny kommersiell leder i Remiks.

– Stillingen er nyetablert og et resultat av et pågående arbeid med styrking av forretningsmessig drift i konsernet. Chris vil tilføre oss verdifull kompetanse gjennom sin kunnskap og erfaring, og han har utmerket seg innen de egenskapene vi har vært på jakt etter. Han er en erfaren leder med solid kompetanse innen forretningsutvikling og endringsledelse, og med stor motivasjon for å bidra til at konsernet Remiks utvikler seg videre, sier adm.dir. Britt M. Limo.

Christopher Hudson kommer fra stillingen som daglig leder i Visit Tromsø, som han har hatt siden 2016. Hans tidligere erfaring omfatter blant annet stillinger som direktør for hotelldrift i Hurtigruten AS og regiondirektør for Capita Symonds Real Estate i England og Skottland. Han har mastergrad i International Relations and Strategic Studies og bachelor innen Politics and Contemporary History.

Foto: Therese Andersen

– Remiks er et stort konsern og det blir spennende å jobbe med endringsledelse og kommersialisering i en såpass fremtidsrettet næring. Remiks har vært i forkant i mange år, og jeg gleder meg til å bli en del av det. Det er en fin mulighet til å jobbe med bærekraft og resirkulering i en bransje som kontinuerlig søker etter muligheter til å utvikle seg på en bærekraftig måte. Det er store kommersielle fordeler som kan bli hentet ut av denne bransjen og jeg ser frem til å jobbe med et meget kompetent team for å ta ut potensialet, sier de nye kommersielle lederen, Chris Hudson.

Vi ser fram til å ha Chris med på laget!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Relaterte artikler

Når returordningen kollapser

Denne sommeren ble avtalen Remiks og flere avfallsselskaper i Norge har på retur av plast, sagt opp av returselskapet Grønt Punkt. Konsekvensen er – enkelt forklart – at innbyggerne i Tromsø og Karlsøy må finansiere returordningen for plast i vår region.

LES MER »

Søppel er ikke lenger bare søppel

Når produsentansvarsordningen nå står i fare for å kollapse, så handler det først og fremst om et system som har alle forutsetninger for å mislykkes, der produsentene til syvende og sist sender regningen tilbake til innbyggerne. Det kan ikke vi i Remiks akseptere, forklarer Britt Mathisen Limo, administrerende direktør i Remiks.

LES MER »