Direktøren redder jula for en fortvilet kunde.

Oppdatert

Lørdag, desember 21, 2013 - 09:56

Vår direktør Bård Jørgensen fikk et litt uvanlig oppdrag på siste fredag før jul.

Bård forteller - En fortvilet ung mann ringte meg 17.30 fredags ettermiddag. Litt flau, men mest fortvilet, forklarte han at han hadde kastet alle julegavene (2 plastikkposer) i avfallet. Han bor i et borettslag/sameie med avfallsug som innsamlingsløsning, og hadde akkurat gjort julas største tabbe. Julefly venter som kjent ikke, og forventninger fra nærmeste familie er like høye som vanlig rundt jul. Du reiser ikke hjem til jul uten julegaver! Gode råd er normalt dyre, men ikke når det gjelder Remiks sin service. Sjefen sjøl dro ut med nødvendige nøkler, og åpnet det underjordiske systemet. Den uheldige unge mannen gikk ned i bunkersen, inn i oppsamlingstanken, og der; Hurra! Julegavene reddet og like rene og fine.

En takknemlig kunde takket så mye. Julen ble reddet for den unge mennen. For Remiks var det en særdeles hyggelig julegave å gi til en fortvilet kunde.

- Med dette ønsker vi en god jul og et godt nytt år til alle våre kunder, sier Bård Jørgensen, vår administrerende direktør i Remiks konsernet.