Hvordan foregår hentingen?
Vi kjører til din adresse, rygger renovasjonsbilen til garasje eller innkjøring og tar imot avfallet. Du må være tilstede under henting og selv kaste avfallet, med hjelp fra sjåfør. Denne tjenesten vil være midt i blinken for deg med mer avfall en det du får plass til i avfallsdunken, men med for lite avfall til å leie en container.
Hva koster det?
Gjelder sone 1* (se spesifisert område nederst):
- Kr 600,- pr 15 min. opplasting
- I tillegg er det kr 4,-. pr kg. avfall.
- For eksempel, du har 100 kg avfall som tar 15 minutter å laste opp. (kr 600,- + 100 kg* kr 4,- = kr 1000,-).
- MERK! Om opplasting tar lengre enn 15 min. vil det koste kr 600,- pr 15 min ekstra.
- Maks 2 kubikk
- Alle priser er inkl. mva.
- Ved “bomtur” belastes kunden for oppmøtepris kr. 600,-.
- Det forutsettes at det er nok plass til at en ordinær renovasjonsbil kommer til.
Vi krever at avfallet ligger i blank sekk, eventuelt at det er løst (ikke alt avfall går i en søppelsekk).
Hvordan bestiller jeg?
Send inn skjema.